دستگاه پخت نان سنگک گردان اتوماتیک

صنایع پخت ارسباران تولید کننده‌ی دستگاه پخت نان سنگک با طراحی مدرن و کارایی بالا است.  این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا نان سنگک خود را پخت کنید. این شرکت در شهر تبریز، شهری که بسیاری از دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نانوایی باکیفیت با تلاش شبانه روزی تولید کرده است، فعالیت می‌کند که بتواند باری از دوش نانوایان زحمت کش ایران عزیز برداشته و به مردم اطمینان خاطر درباره‌ی سلامت و بهداشت نان پخته شده را دهد.

دستگاه پخت نان سنگک گردان اتوماتیک، یکی از بهترین محصولات تولیدی این شرکت است که با ظرفیت پخت بالا و کیفیت و ماندگاری بالا، نان مرغوبی را به دست مصرف‌کننده می‌رساند. همچنین، این دستگاه به صورت اتوماتیک عملکرد می‌کند که باعث سهولت در استفاده و صرفه‌جویی در زمان می‌شود. با استفاده از دستگاه پخت نان سنگک این شرکت، شما می‌توانید به راحتی و با کیفیت بالا نان‌های خود را پخت کنید و از مزایای بهداشتی و سلامتی نان خود لذت ببرید.

در کل، دستگاه پخت نان سنگک شرکت صنایع پخت ارسباران با طراحی مدرن و کارایی بالا، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال پخت نان با کیفیت و بهداشتی هستند. با داشتن این دستگاه، می‌توانید به راحتی و با کیفیت بالا نان خود را پخت کنید و از بهترین نتیجه در زمینه‌ی سلامت و بهداشت نان خود لذت ببرید.


دستگاه سنگک گردون

در بسیاری از شهرها نان سنگک دیگر در تنورهای شنی و سنتی پخته نمیشود و دیگر خبری از آن نان های قدی و بلند سنتی نیست و رفته رفته جای خود را به تنورهای دستگاه سنگک گردون داده اند و شاطران عزیز به جای شن خمیر را به روی چدن های ریخته گری شده پهن میکنند و حال که دیگر شاطر ها کمی پیر شده اند و جوانان رغبتی به کار در نانوایی ندارند شرکت صنایع پخت ارسباران دستگاه پخت نان سنگک گردان اتوماتیک را طراحی و تولید کرده است تا مشکل صنف نانوایی را از کمبود شاطر برطرف کند.

دستگاه پهن کن خمیر اکستردوری

مهم ترین بخش طبخ نان اتوماتیک و پهن شدن خمیر به صورت اتوماتیک دستگاه شاطر اتوماتیک یا به عبارت تخصصی دستگاه پهن کن خمیر اکستردوری می باشد که خمیر آماده شده را با ضخامت یکسان و یکدست به روی بستر پخت پهن می کند و نانی مطلوب و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد شما در فیلم زیر میتوانید نحوه پهن شدن خمیر توسط این دستگاه را مشاهده کنید.

دستگاه سنگک گردون

دستگاه پخت نان سنگک گردان اتوماتیک چه مزیت هایی دارد؟

  1. قابلیت نصب در محل نانوایی در طی 3 ساعت یا کمتر
  2. مصرف گاز بسیار پایین (یک سوم مغازه سنتی)
  3. قابلیت حمل و جا به جایی آسان (چرخ دار بودن)
  4. قابلیت پخت 25 الی 35 دقیقه ای هر کیسه آرد
  5. امکان ساخت به صورت دو تکه ای برای انتقال به مغازه
  6. مصرف برق بسیار پایین 25 آمپر خانگی