تبدیل دستگاه های قدیمی گردان سنگک به اتوماتیک

تبدیل دستگاه های قدیمی گردان سنگک به اتوماتیک توسط شرکت صنایع پخت ارسباران و به صورت تضمینی برای مشتریان عزیز انجام می شود دستگاه پهن کن خمیر اکستردوری قابلیتن نصب به روی تمامی دستگاه های قدیمی دوار سنگک را دارد بعضی ها این دستگاه را با نام شاطر برقی سنگک یا شاطر اتوماتیک سنگک می شناسند .

شرکت صنایع پخت ارسباران به عنوان مجری تبدیل دستگاه های قدیمی گردان سنگک به اتوماتیک در خدمت نانوایان عزیز می باشد. دستگاه پهن کن خمیر اکستردوری سنگک قابل نصب به روی تمامی فرهای قدیمی گردان سنگک می باشد . در بهترین حالت کارایی ممکن دستگاه هایی که دیواره داخلی آن ها از جنس آهن و یا آلیاژ فولادی بسیار مناسب تر و نان باکیفیت تری به شما ارائه می دهند.

در فرهایی که دیواره داخلی آن ها آجری می باشد بایستی تغییرات اساسی جهت تبدیل دستگاه های قدیمی گردان سنگک به اتوماتیک انجام گیرد بدین شکل که یک لایه ورق به روی دیواره های آجری داخلی دستگاه و سقف آن ها کشیده می شود تا بخار زیاد ناشی از خمیر یک پارچه پهن شده توسط دستگاه پهن کن خمیر اتوماتیک اکستردوری سنگک داخل فر حفظ شود که این ورق کاری هنگام نصب شاطر اتوماتیک سنگک هزینه و اجرت جدایی نسبت به قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک سنگک دارد.


شاطر برقی سنگک

شاطر برقی سنگک برای انتقال خمیر به بستر پخت از سیستم اکستردور یا همان حلزونی استفاده میکند.

شاطر اتوماتیک اکستردوری

جهت استعلام قیمت دستگاه شاطر اتوماتیک سنگک با ما تماس بگیرید.

واحد فروش:                09142622008

واحد پشتیبانی فنی :     09370617689

واحد اداری:                04136370862

آدرس: تبریز، کیلومتر 3 جاده تهران بالاتر از کافی شاپ وحید روبه روی کارخانه گلسان بافت شرکت صنایع پخت ارسباران