بربری اتومات ریزشی

بربری اتوماتیک ریزشی این دستگاه یک از 10ها محصول تولیدی شرکت صنایع پخت ارسباران می باشد که برای خدمت رسانی به مشتریان عزیز طراحی و تولید گردیده است.

فر تونلی مخصوص پخت نان بربری

در ابعاد مختلف با سیستم حرارتی مستقیم ،غيرمستقيم و یا تابشی و به صورت اتوماتيک و نيمه اتوماتيک توليد مي گردد.

سیستم بخار، طراحی مهندسی شده داخل کابین تونل  و سیستم سیرکولاسیون این دستگاه باعث صرفه جویی چشمگیر مصرف سوخت و حفظ رطوبت نان طبخ شده و به موجب آن باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای نان می شود.

ویژگی های دستگاه بربری اتومات ریزشی

  • پرتابل بودن و قابلیت جابه جایی در داخل مغازه
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان دستگاه پس از استقرار در محل
  • کاهش مصرف 50% الی 60% سوخت نسبت به مدل های مشابه
  • مجهز به نمایشگر دما و اینورتر و صرفه جویی قابل توجه در مصرف برق
  • ایزوله بندی و عایق کاری استاندارد دستگاه و به حداقل رساندن حرارت بیرون دستگاه
  • سیستم پخت بخار و کنترل بخار و رطوبت داخل تونل
  • مناسب بودن قیمت بربری اتومات بربری
  • گارانتی 12 ماهه بی قید و شرط دستگاه

سیستم عایق دستگاه پخت نان بربری تمام اتوماتیک تونلی از پرلیت (عایق حرارتی بالا)  و پشم سنگ با دانسیته بالا می باشد که این امر موجب به حداقل رساندن خروج حرارت از دستگاه می شود.عایق گرما شرکت صنایع پخت ارسباران

دستگاه نانوایی بربری تمام اتوماتیک

شرکت صنایع پخت ارسباران این دستگاه را به نحوی طراحی کرده است که بدون نیاز به نیروی کاربری زیاد و ماهر، تعداد زیادی نان را به صورت اتوماتیک تولید کنند.

دستگاه نانوایی بربری تمام اتوماتیک به دو عدد کوره مجهز شده است که یکی در قسمت بالایی دستگاه و دیگری در قسمت پایینی قرار گرفته است. از کوره بالایی جهت حرارت دادن بخش رویی خمیر نان استفاده شده و از کوره دوم برای گرم کردن باند دستگاه و پختن بخش تحتانی خمیر نان استفاده می شود.

مشعل یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات تعبیه شده بر روی دستگاه نانوایی بربری تمام اتوماتیک می باشد که وظیفه دارد بین دو سیال غیر هم دما تبادل حرارتی بالایی ایجاد کند. روی این دستگاه دو عدد مشعل قرار گرفته است که جهت تامین گرمای کوره ها مورد استفاده قرار می گیرند. این مشعل ها از توان و عملکرد بسیار بالایی برخوردار می باشند. شایان ذکر است که این مشعل ها از سوخت های گازی یا گازوئیلی جهت کارکرد تغذیه می کنند.

شاطر اتوماتیک بربری این دستگاه از سیستم انتقال خمیر اکستردوری بهره می بردکه نیازی به سیستم باد ندارد و به راحتی ضخامت نان با اینورتر قابل تنظیم می باشد.

پهن کن خمیر اکستردوری

پیش نیاز های استفاده از دستگاه بربری اتومات ریزشی

دستگاه پخت نان بربری اتوماتیک با استفاده سوخت مصرفی گاز توانایی تولید حرارت لازمه جهت پختن نان را دارد. از طرفی این دستگاه مجهز به تجهیزاتی می باشد که از انرژی الکتریکی جهت کارکرد تغذیه می کنند. از این رو کاربر بایستی در محیط هایی از این دستگاه استفاده کند، که دسترسی کامل به سوخت گازی و انرژی الکتریکی داشته باشد. همچنین به دلیل تمام اتوماتیک بودن، این سیستم در ابعاد و اندازه های نسبتا بزرگی طراحی و ساخته شده است، به همین دلیل در محیط به فضای زیادی نیاز دارند. برای اطلاع از قیمت بربری اتومات ریزشی با ما تماس بگیرید.


نحوه عملکرد دستگاه نانوایی بربری اتومات ریزشی

دستگاه نانوایی بربری اتومات ریزشی با استفاده از مشعل عملیات تولید حرارت جهت پخت نان را انجام می دهد. در اصل با وارد شدن سوخت به داخل دستگاه، مشعل حرارت تولید می کند و سپس حرارت تولید شده توسط کوره های تعبیه شده بر روی دستگاه جذب می شوند. در ادامه این کوره ها گرمای دریافتی را به خمیر نان در حال جریان بر روی باند دستگاه انتقال می دهند و خمیر نان را به صورت کاملا یکنواخت پخته میشود و بدین صورت این فرایند تکرار می شود که در مدت زمان کوتاهی به تولید تعداد زیادی نان می انجامد.

نگاهی کوتاه به جنبه های اقتصادی دستگاه نانوایی بربری تمام اتوماتیک

فر تونی مخصوص پخت نان بربری براساس نوین ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است، به همین دلیل می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار زیادی نان تولید کرده و جوابگوی تعداد زیادی از مشتریان باشد. همچنین این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک طراحی شده است و جهت کارکرد به نیروی انسانی بسیار کمی نیاز دارد. از طرفی دیگر این محصولات مجهز به قطعاتی می باشند که میزان مصرف سوخت دستگاه را کاهش و بازدهی آن را به شدت افزیش داده اند، از جمله این تجهیزات عایق حرارتی مناسب می باشد. با توجه به مطالب ذکر شده می توان گفت قیمت دستگاه نانوایی بربری اتوماتیک به صرفه بوده و جنبه اقتصادی بالایی دارد.


دستگاه پخت نان بربری اتوماتیک ریزشی شامل 12 ماه گارانتی بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش می شود. لازم به ذکر است که:
حین عقد  قرار داد ضمانتنامه و تعهد به گارانتی محصولات به مشتریان عزیز صادر و تحویل می گردد.
شماره تماس های ارتباطی با  ما:
دفتر روابط عمومی :                            04136370862
واحد فروش و خدمات پس از فروش:      09142205122
کارشناس فنی و پشتیبانی:                    09370617689
آدرس : تبریز کیلومتر 3 جاده تهران بالاتر از کافی شاپ وحید شرکت صنایع پخت ارسباران